CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

27 Ocak 2010 Çarşamba

Ankaragücü-GALATASARAY


Gençlik başka oluyo işte...Bundan daha soğuk havalarda tribundeki yerimizi alırdık... 2000 Galatasaray taraftarı var dedi spiker şeşırdım zaten, saatli kale arkası için gerçekten iyi bir rakam ben orda 200 olduğumuz zamanlarıda bilirim...Şimdi sıcak evde elimde çayla izlemeye üşeniyorum nerdeyse...Maç boyu kalkıp 2 rekat query yazsam daha makbule geçer diye düşündüm ama maçı izlememin tek amacı olan Emre Çolak'ı bırakamadım...Maç keçi oku oldu zatan ne koktu ne de bulaştı... Allahdan kanal a da UTD- CITY maçı vardı da bir yerlerde futbol oynanmaya çalışıldığını anladım...


Not: Bu takımda Cihan Haspolatlı oynadı desen değil Haldun Üstünel babası gelse ikna edemez kimseyim...

1 yorum:

armgn dedi ki...

çağlar bileti sana verdim abicim atsana iletişimini... tabi başka çağlar mercan bloguma yorum göndermediyse...